Merytorycznie o e-Commerce: Stworzył (e)Commerce Astrography i odnalazł swoją nową drogę - Adam Jesionkiewicz

Adam Jesionkiewicz zaczynał w latach 90, kiedy rodził się eCommerce. W tamtych latach miał nawet mały epizod ze sklepem internetowym, ale przez ostatnie 20 lat bliżej było mu do technologicznych start-upów. W którymś momencie poczuł, że potrzebuje bardziej oldschoolowego biznesu. Stwierdził, że posprzedaje wszystkie poprzednie biznesy i założy Astrography. Z mojej perspektywy Astrography to eCommerce a z perspektywy Adama coś więcej niż sam sklep internetowy. Adam nie chce, żeby Astrography postrzegane było jako sprzedaż produktów, ale sprzedaż wartości i doświadczeń. Jego projekt daje szansę astrofotografom na monetyzacje pasji.

Osiąga 2000 zamówień miesięcznie, produkując pod zamówienie, bez stanów magazynowych, firma praktycznie odrazu stała się dochodowa. Mimo, że sklep w polskiej wersji językowej przynosił kilkadziesiąt tysięcy przychodu miesięczniem zlikwidował go, ponieważ jak mówi: każda godzina wsadzona w Polski projekt to jest godzina niewsadzona w projekt globalny.

Dzisiaj, w lutym 2022 roku, kiedy publikujemy ten odcinek Adam sprzedaje swoje produkty (doświadczenia) do 60 krajów, zespół liczy kilka osób i jeszcze nie tak dawno swoją produkcję przenosili z domowego salonu do tradycyjnego biura. To była świetna, inspirująca, głęboka rozmowa, posłuchajcie sami!

Ładowanie komentarzy...
Pomyślnie zapisałeś się do Jesion: Uniting Perspectives on Society, Science, Technology & Art
Świetnie! Następnie przejdź do kasy, aby uzyskać pełny dostęp do wszystkich treści premium.
Błąd! Nie można się zarejestrować. Niepoprawny link.
Witamy ponownie! Pomyślnie się zalogowałeś.
Błąd! Nie można się zalogować. Proszę spróbować ponownie.
Sukces! Twoje konto zostało w pełni aktywowane, masz teraz dostęp do wszystkich treści.
Błąd! Operacja pobrania środków przez Stripe nie powiodła się.
Sukces! Twoje dane rozliczeniowe zostały zaktualizowane.
Błąd! Aktualizacja informacji rozliczeniowych nie powiodła się.